VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY O SPOLUPRÁCI S TERAPEUTY

Platné k 01.12.2023

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY O SPOLUPRÁCI S TERAPEUTY

1. Kdo jsme a co děláme? Jaké budeme v těchto Podmínkách používat pojmy?

  1. Jsme společnost Hedepy s.r.o., IČO: 092 06 281, se sídlem V Tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praha, Česká republika, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 332559 („Společnost“ nebo „my“), která provozuje platformu na webové adrese www.hedepy.cz a mobilní aplikaci Hedepy (společně “Platforma”) umožňující jejím uživatelům sjednat si a uskutečnit online psychoterapii a jiné konzultace.
  2. Tyto obchodní podmínky („Podmínky“) se vztahují na smlouvy o poskytování služeb a spolupráci („Smlouva“) uzavírané mezi Společností jako provozovatelem Platformy a terapeutem („Terapeut“), který prostřednictvím Platformy nabízí své služby, a upravují vzájemná práva a povinnosti Smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě Smlouvy. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy. V případě, kdy si Smluvní strany sjednají ve Smlouvě ujednání, která se liší od těchto Podmínek, platí, že se použijí ustanovení ujednaná ve Smlouvě.
  3. Smlouva a Podmínky se řídí českým právem, zejména pak zákonem č. 89/2012, Sb., občanský zákoník, ve znění posledních předpisů („Občanský zákoník“). Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si Smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
  4. Společnost je podle předpisů Evropské unie poskytovatelem „zprostředkovatelské služby“ a provozovatelem „on-line platformy“, je proto povinna dodržovat některé zvláštní regulace Evropské unie. Mezi tyto regulace patří:
    • nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb ze dne 19. října 2022 („DSA“) a
    • nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1150 o podpoře spravedlnosti a transparentnosti pro podnikatelské uživatele on-line zprostředkovatelských služeb ze dne 20. června 2019 („P2B).
  5. Terapeuti mohou kontaktovat Společnost prostřednictvím těchto kontaktních údajů:
    • e-mail: podpora@hedepy.cz
    • telefon: + 420 228 811 555
    • E-mail podpora@hedepy.cz je rovněž jednotným kontaktním místem dle DSA pro Terapeuty a orgány členských států; se Společností je prostřednictvím tohoto jednotného kontaktního místa možné komunikovat v češtině a angličtině.
  6. Není-li uvedeno jinak v těchto Podmínkách, mají jakékoliv výrazy uvedené v těchto Podmínkách s počátečním velkým písmenem význam uvedený níže:

Cena“ znamená cenu za Službu a provizi za zprostředkování Smlouvy o konzultačních službách a náklady, případně jiné platby spojené s poskytováním Služeb, kterou je Terapeut povinen uhradit Společnosti.

Etický kodex“ znamená aktuální a účinný etický kodex Společnosti České asociace pro psychoterapii („ČAP“) dostupný na  http://www.psychoterapeuti.cz/eticky-kodex.

Klient“ znamená zákazník, který si prostřednictvím Platformy objednal Sezení.

Sezení“ znamená online sezení Klienta s Terapeutem, v rámci které Terapeut poskytuje Klientovi své služby Konzultace.

Odměna“ je odměna, která náleží Terapeutovi za Uskutečněné Sezení. K Odměně bude vždy připočtena daň z přidané hodnoty v zákonné výši. 

Profil“ znamená rozhraní (profil) Terapeuta, který obsahuje údaje o Terapeutovi, jeho specializaci v oblasti Konzultací a Termíny Sezení, přístupné prostřednictvím Platformy pro Klienty.  

Služby“ znamenají služby poskytované Společností Terapeutovi na základě Smlouvy spočívající zejména v poskytnutí přístupů k Platformě, umožnění vytvoření Účtu a správy Profilu Terapeuta, tvorba účetních dokladů a dalších služeb, jak jsou popsány v těchto Podmínkách nebo ve Smlouvě.

Smlouva o konzultačních službách“ je smlouva uzavřená mezi Terapeutem a Klientem nebo mezi Společností a Klientem podle toho, zda se jedná o Subdodávky nebo Zprostředkování, jejímž předmětem je poskytnutí služeb Konzultace.

Smluvní strana“ znamená smluvní strany Smlouvy – Terapeut a Společnost.

Subdodávky“ znamenají dodavatelské poskytování služeb Konzultace Terapeutem Klientům jménem Společnosti.

Konzultace“ znamená služby Terapeuta v oblasti psychoterapie, koučinku nebo jiného poradenství poskytované Klientovi v rámci Sezení na základě Smlouvy o konzultačních službách na základě nabídky uveřejněné na Platformě. Druhy a specifikace Konzultací nabízených Společností tvoří Přílohu č. 1 těchto Podmínek. 

Termín Sezení“ znamená konkrétní termín (datum a čas) Sezení.

Účet“ znamená uživatelský účet Terapeuta, na základě kterého je Terapeutovi umožněno využívat Platformu k poskytování Konzultací Klientům.

Uskutečněné Sezení“ znamená Sezení, které bylo započato s účastí Klienta anebo Sezení, které Klient zrušil v kratší době než 24 hodin před dohodnutým Termínem Sezení nebo se k němu nedostavil.

Zprostředkování“ znamená způsob uzavření Smlouvy o konzultačních službách, kdy Společnost zprostředkuje uzavření Smlouvy o konzultačních služeb mezi Terapeutem a Klientem. 

 

2. Jak dojde k uzavření Smlouvy?

  1. Smluvní vztah mezi Společností a Terapeutem vzniká uzavřením Smlouvy. Smlouva, včetně jejích pozdějších změn, může být uzavřena:
    • písemně v listinné podobě;
    • písemně elektronickými prostředky umožňující podpis smlouvy v elektronické formě.
  2. Před uzavřením Smlouvy Terapeut předloží Společnosti kopie osvědčení svého psychoterapeutického výcviku (nebo potvrzení garanta výcviku), občanský průkaz, výpis ze svého trestního rejstříku a případné další certifikáty dokládající jeho profesní zaměření a identitu potřebnou k ověření Terapeuta ze strany Společnosti a doložení splnění podmínek kladených na Terapeuty specifikovaných v příloze č. 3 těchto Podmínek. Terapeut prohlašuje, že veškeré poskytnuté údaje jsou pravdivé a odpovídá za splnění veškerých podmínek pro poskytování Konzultací, které bude nabízet v rámci Sezení.
  3. Před uzavřením Smlouvy Terapeut pečlivě zváží své kompetence, odbornost a vzdělání nebo časové možnosti, zda je oprávněn a schopen poskytovat Konzultace dle Smlouvy i těchto Podmínek. Terapeut uzavře Smlouvu pouze tehdy, kdy dojde k závěru, že je to v jeho možnostech a schopnostech.

 

3. Jaké Služby poskytujeme Terapeutům a jaký je rozdíl mezi Zprostředkováním a Subdodávkami?

      1. Společnost se zavazuje na základě Smlouvy poskytovat Terapeutovi své Služby spočívající zejména ve zprostředkování Smluv o konzultačních službách mezi Terapeutem a Klientem a dále spočívající ve využívání příslušného Účtu, tj. umožní Terapeutovi využívat Platformu za účelem nabízení Konzultací a svých služeb Klientům, spravovat si Profil, vkládat Termíny Konzultací a případně i další obsah.
      2. V případě Zprostředkování je Smlouva o konzultačních službách uzavřena mezi Klientem a Terapeutem. Objednáním služeb Konzultace a uzavřením Smlouvy o konzultačních službách nevzniká mezi Klienty a Společností žádný smluvní vztah. 
      3. Společnost zajistí příjem plateb Klientů za Uskutečněné Konzultace. Přijaté platby budou převedeny Terapeutům na základě zúčtovacího období a za podmínek upravených v těchto Podmínkách nebo ve Smlouvě.
      4. V případě Subdodávek je Smlouva o konzultačních službách uzavřena mezi Společností a třetí osobou, zpravidla zaměstnavatelem Klienta, kdy Klient využívá služby Konzultace a cenu za Sezení hradí třetí osoba (zpravidla zaměstnavatel Klienta) přímo Společnosti a Společnost následně hradí Odměnu Terapeuta. O Subdodávku se také může jednat v případě marketingových akcií Společnosti (voucher zdarma) nebo v dalších případech kdy Odměnu za Uskutečněná Sezení Terapeutovi hradí Společnost. Volba, zda budou Konzultace poskytovány jako Zprostředkování nebo Subdodávky, náleží Společnosti. 

 

4. Jak funguje Účet a Profil?

    1. Do 10 pracovních dnů od uzavření Smlouvy zašle Společnost Terapeutovi na jeho e-mail přihlašovací údaje do jeho Účtu, prostřednictvím kterého bude Terapeutovi umožněno spravovat si svůj Profil, využívat Služby Společnosti, vypisovat Termíny Sezení a realizovat Sezení.
    2. Účet Terapeuta bude zabezpečen přihlašovacím jménem a heslem. Terapeut je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do svého Účtu a zavazuje se neumožnit využívání Účtu třetím osobám.
    3. Terapeut je na Profilu povinen zveřejnit alespoň tyto informace o své osobě:
      • osobní údaje (jméno, příjmení, dosažené vzdělání a kontaktní e-mail);
      • svou aktuální fotografii, na které bude zřetelný jeho obličej a podoba;
      • profesní informace (terapeutický výcvik, zaměření, certifikáty, kurzy, diplomy, počet hodin praxe a další informace dokládající jeho odbornost);
      • své odborné specializace, pro které je schopen služby Konzultace poskytovat.
    4. Terapeut ve Smlouvě, dohodou se Společností nebo prostřednictvím nastavení Účtu zvolí některý druh (druhy) Konzultace, který Společnost nabízí k výběru prostřednictvím Platformy a který je uvedený v Příloze č. 1 Podmínek, a který bude nabízet Klientům v rámci svých Sezení. 
    5. Zařazení do příslušné kategorie individuálních Konzultací podle Přílohy č.1 (Individuální A, B nebo C) odpovídá splnění kritérií pro jednotlivé kategorie, které jsou uvedeny v Příloze č. 3 Podmínek. Změna kategorie Konzultací podléhá vždy souhlasu Společnosti na základě žádosti Terapeuta o provedení změny kategorie na jeho Profilu, Společnost však není oprávněna souhlas bezdůvodně odmítnout v případě, že Terapeut splní uvedená kritéria pro danou kategorii.  
    6. Společnost je na základě vlastního uvážení oprávněna kdykoli a bez předchozího upozornění dočasně nebo úplně znemožnit využívat Účet, případně skrýt Profil, a to zejména v případě, kdy Terapeut poruší své povinnosti ze Smlouvy (včetně Podmínek), pravidla Etického kodexu nebo obecně závazné právní předpisy. Dočasné přerušení poskytování Služeb může Společnost provést okamžitě. Pokud se Společnost rozhodne poskytování Služeb Terapeutovi úplně zastavit (nikoliv přerušit), informuje o tom Terapeuta 30 dní před pozastavením poskytování Služeb. Společnost může k přerušení nebo zastavení poskytování Služeb Terapeutovi přistoupit, pokud Terapeut poruší své povinnosti ze Smlouvy (včetně Podmínek), pravidla Etického kodexu nebo v souvislosti s poskytováním Konzultace poruší obecně závazné právní předpisy v závislosti na míře závažnosti takového porušení. Společnost je oprávněna dočasně nebo úplně zamezit užívání Účtu Terapeutem nebo skrýt jeho Profil, a tedy ukončit poskytování Služeb Terapeutovi kdykoliv a bez předchozího upozornění z těchto důvodů:
              • pokud se na Společnost vztahuje právní nebo regulační povinnost vyžadující, aby ukončil poskytování Služeb Terapeutovi způsobem, který 30denní lhůtu pro informování Terapeuta o přerušení nebo zastavení poskytování Služeb neumožňuje Společnosti splnit;
              • pokud Společnost uplatňuje své právo ukončení Smlouvy a poskytování Služeb na základě naléhavého důvodu podle platných právních předpisů;
              • pokud je Společnost schopna prokázat, že dotčený Terapeut opakovaně porušil Smlouvu a/nebo Podmínky, což vedlo k ukončení poskytování Služeb.

          Společnost může rovněž Terapeuta vyzvat k nápravě a Terapeut takové porušení bezodkladně odstraní. 

    7. Pokud se Společnost rozhodne, že ukončí nebo přeruší poskytování Služeb Terapeutovi v souladu s odst. 4.6 Podmínek, informuje o tom Společnost Terapeuta e-mailem a připojí i odůvodnění tohoto rozhodnutí. Společnost nemusí své rozhodnutí odůvodňovat, pokud se na ni vztahuje právní nebo regulační povinnost neuvádět konkrétní skutečnosti nebo důvody pro své rozhodnutí, nebo pokud je schopna prokázat, že Terapeut opakovaně porušil Smlouvu nebo Podmínky, což vedlo k ukončení poskytování Služeb. Pokud Terapeut nesouhlasí s takovým rozhodnutím Společnosti, může proti rozhodnutí Společnosti podat námitky do 15 dnů od doručení rozhodnutí. Po podání námitek Společnost přezkoumá své rozhodnutí prostřednictvím komise skládající se alespoň ze tří osob ze Společnosti, které se neúčastnily prvotního rozhodnutí, a informuje Terapeuta o rozhodnutí komise e-mailem. Proti rozhodnutí komise již není možné podat další námitky nebo jiné opravné prostředky.
    8. Terapeut bere na vědomí, že Platforma, případně Účet, nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Společnosti, popřípadě nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob, které pro Společnost zajišťují provoz Platformy nebo jiných souvisejících služeb, z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či výpadku elektrické energie či konektivity. O případných odstávkách Platformy, informuje Společnost Terapeuta předem.
    9. Společnost by ráda informovala Terapeuta o tom, jak moderuje obsah zveřejněný Terapeutem na Platformu. Společnost již zveřejněný obsah nikdy nemění, nicméně Společnost je oprávněna obsah Profilu a dalšího obsahu zveřejňovaného na Platformě Terapeutem před jeho zveřejněním i po jeho zveřejnění zkontrolovat, zda neporušuje Smlouvu, tyto Podmínky, Etický kodex a obecně závazné předpisy, a až po provedení této kontroly obsah zveřejnit nebo jej smazat, pokud je obsah již zveřejněný. V případě, kdy obsah zveřejňovaný Terapeutem porušuje Smlouvu, Podmínky, Etický kodex a/nebo obecně závazné předpisy, je Společnost oprávněna tento obsah nezveřejnit případně jej odstranit z Platformy, pokud již byl obsah zveřejněný, o čemž Terapeuta informuje e-mailem. Společnost pro kontrolu a moderování obsahu nevyužívá automatické nástroje, veškerá kontrola probíhá pouze se zapojením lidí.
    10. Pokud se Společnost rozhodne nezveřejnit nebo odstranit obsah dle odst. 4.9 Podmínek, informuje o tom Terapeuta e-mailem. Pokud Terapeut nesouhlasí s takovým rozhodnutím Společnosti, může proti rozhodnutí Společnosti podat námitky do 15 dnů od doručení rozhodnutí. Po podání námitek Společnost bezodkladně přezkoumá své rozhodnutí prostřednictvím komise skládající se alespoň ze tří osob ze Společnosti, které se neúčastnily prvotního rozhodnutí, a informuje Terapeuta o rozhodnutí komise e-mailem. Proti rozhodnutí komise již není možné podat další námitky nebo jiné opravné prostředky.
    11. V případě, že Terapeut více než jeden rok neposkytl Konzultaci Klientovi prostřednictvím Platformy, je Společnost oprávněna Profil Terapeuta smazat.
    12. Společnost by ráda informovala Terapeuta, že nijak Terapeuta neomezuje v nabízení Konzultací za různých podmínek spotřebitelům prostřednictvím jiných prostředků s výjimkou povinnosti Terapeuta uvedené v odst. 11.2 p) Podmínek. 

 

5. Jak funguje řazení a umisťování Profilů?

      1. Základní nastavení řazení Profilů při vyhledávání Profilů ze strany Klientů je nastaveno jako „doporučené“ („Základní řazení“). Společnost rovněž nabízí další možnosti, jak si Klienti mohou filtrovat při vyhledávání Terapeuty a jejich profily jako je například podle délky praxe, podle počtu hodnocení na Platformě nebo podle nevyšší a nejnižší ceny za Konzultaci. Společnost může přidat i další možnosti filtrování a řazení.
      2. Pro Základní řazení jsou rozhodující následující kritéria: počet Konzultací uskutečněných přes Platformu, počet termínů Konzultací dostupných k rezervaci a výše průměrného hodnocení uděleného Klienty. Všechna tato kritéria jsou si rovnocenná.
      3. Společnost sama na Platformě neinzeruje stejné nebo podobné služby jako Terapeut, proto k rozdílnému zacházení ve smyslu P2B nedochází.

 

6. Jak probíhá vkládání Termínů Sezení do Profilu?

  1. Terapeut je povinen:
    • účastnit se vstupního webináře organizovaného Společností, a to před tím, než bude vkládat termíny Konzultací k rezervaci a poskytovat Konzultace Klientům; termíny webináře budou oznamovány Společností prostřednictvím Platformy;
    • vkládat volné Termíny Sezení do svého Profilu. Terapeut je povinen nabídnout nejméně 6 Termínů Sezení týdně. V případě, kdy má Terapeut více než 5 pravidelných Klientů (tj. Klientů, kteří se zúčastnili Sezení s Terapeutem alespoň 1 x za posledních 6 týdnů), má povinnost vypisovat Termíny Sezení takovým způsobem, aby bylo každému pravidelnému Klientovi umožněno účastnit se Sezení s Terapeutem pravidelně dle potřeb Klienta, alespoň však jednou za čtrnáct dní; s Klienty, u kterých uplynulo 6 týdnů od posledního Termínu Sezení, není tedy Terapeut povinen počítat jako s pravidelnými a nemusí je zohledňovat při vypisování Termínů Sezení, pokud se s nimi Terapeut nedohodl jinak.   
    • vložit Termíny Sezení na další kalendářní měsíc vždy nejpozději do 15. dne předešlého měsíce;
    • na konci každého Sezení nabídnout Klientovi přímou rezervaci následujícího Termínu Sezení, kdy musí zajistit výběr z alespoň 2 termínů v následujících 14 dnech. Terapeut nemusí tuto povinnost splnit, pokud by na základě svého odborného úsudku měl za to, že takový postup není v dané chvíli vhodný pro Klienta, nebo pokud aktuálně nevypisuje Termíny Sezení podle odst. 6.3. těchto Podmínek. 
  2. Při navýšení počtu pravidelných Klientů, kdy již není možné najít termíny pro nové Klienty, může Terapeut svůj Profil skrýt novým Klientům, nicméně je stále povinen nabízet Termíny Sezení pro pravidelné klienty tak, aby jim byla zajištěna návazná péče. 
  3. Terapeut není povinen dodržet počet vypsaných Termínu Sezení v případě, kdy alespoň 30 dnů předem informuje Společnost a své pravidelné Klienty o tom, že po dobu minimálně 7 dnů nebude vypisovat Termíny Sezení. V takovém případě je ale Terapeut povinen vypsat Termíny svých Sezení na dobu alespoň 14 dnů po svém návratu. V případě, kdy Terapeut s vynaložením potřebné odbornosti usoudí, že pro Klienta není vhodné čekat s další Konzultací na návrat Terapeuta, je Terapeut povinen o tom Klienta poučit a předat mu kontakt na jiného terapeuta poskytujícího své Konzultace prostřednictvím Platformy. Pokud Terapeut nebude vypisovat Termíny po dobu kratší 7 dnů, není povinen informovat Společnost ani pravidelné Klienty. 
  4. V případě, kdy Terapeut neposkytne žádnou Konzultaci po dobu dvou měsíců, je povinen se znovu zúčastnit vstupního webináře před tím, než přidá nové termíny Konzultací na svůj Profil.

 

7. Jak probíhá samotné Sezení?

      1. Sezení probíhají vzdáleně online prostřednictvím Platformy a aplikace Twilio, která je přístupná přímo z Platformy.
      2. Sezení probíhají audio-vizuální, textovou nebo audio formou dle preferencí Klienta.
      3. Pokud se Klient nepřihlásí do Sezení na začátku Sezení, je Terapeut povinen zůstat alespoň 20 minut po začátku Sezení zalogovaný do Twilio aplikace a na Klienta počkat. Pokud se Klient do 20 minut od začátku Sezení nepřipojí, je může se Terapeut odhlásit z Aplikace a za toto Sezení má nárok na Odměnu. Terapeut není oprávněn prodlužovat trvání Sezení o dobu, o kterou se Klient do Konzultace přihlásil později.
      4. Na začátku prvního Sezení s konkrétním Klientem je Terapeut povinný zkontrolovat, zda je Klient plnoletý a zda je plně svéprávný. Pokud ne, zašle Terapeut Klientovi formulář poskytovaný Společností za účelem získání souhlasu zákonného zástupce Klienta s tím, že Klient se může účastnit Sezení a Terapeut Sezení ukončí, dokud není takový souhlas udělený.
      5. Délka Sezení je uvedena ve specifikaci jednotlivé Konzultace. Terapeut se zavazuje dodržet délku Sezení a vyhradit si zároveň vždy alespoň 10 minut nad rámec délky Sezení.  Délka Sezení začíná začátkem Termínu Sezení bez ohledu na to, zda se Klient připojí později. 
      6. Poté, co si Klient vybere Termín Sezení a uhradí její cenu, je Klientovi i Terapeutovi odeslán potvrzující e-mail o Termínu Sezení. Okamžikem odeslání tohoto potvrzení je uzavřena mezi Terapeutem a Klientem Smlouva o konzultačních službách a Termín Sezení je závazným pro obě strany.
      7. Terapeut je oprávněn zrušit potvrzený Termín Sezení nejpozději 24 hodin před dohodnutým Termínem Sezení s Klientem, a to tak, že prostřednictvím Účtu zruší Termín Sezení. Společnost zajistí předání informace Klientovi. Takto je Terapeut oprávněn zrušit (a přeplánovat) dohodnutý Termín Sezení maximálně jedenkrát během kalendářního měsíce pro jednoho konkrétního Klienta, celkem však maximálně třikrát během kalendářního měsíce pro všechny další klienty. Terapeut se rovněž může s Klientem dohodnout na změně Termínu Sezení, Klient však není povinen vyjít Terapeutovi vstříc. Společnost si dovoluje poukázat na to, že je nezbytné připadnou změnu Termínu Sezení prodiskutovat s Klientem a vynaložit veškeré úsilí, aby k takovým situacím nedocházelo – Klient za Sezení již zaplatil a vyhradil si na něj čas, tudíž má nárok na odpovídající zacházení, nadto by Klient mohl změnu Termínu Sezení přehlédnout.
      8. Pokud dohodnuté Sezení v potvrzeném Termínu Sezení neproběhne z důvodu na straně Terapeuta, a to bez závažného důvodu sděleného prokazatelně Terapeutem Společnosti předem nebo bez zbytečného odkladu, je Terapeut povinen uhradit Společnosti smluvní pokutu ve výši Odměny za danou Konzultaci za každé takové porušení, a to do 15 dnů ode dne výzvy Společnosti.
      9. V případě, že objednaná Sezení neproběhne z důvodu na straně Terapeuta, a to bez závažného důvodu sděleného prokazatelně Terapeutem Společnosti předem více než třikrát za jeden kalendářní rok, je Společnost nad rámec smluvní pokuty dále oprávněna smazat Profil Terapeuta včetně souvisejícího obsahu jako jsou recenze apod. a odstoupit od Smlouvy.

 

8. Jak se hradí Odměna a jaké jsou platební podmínky?

      1. Terapeut má za každé Uskutečněné Sezení nárok na Odměnu ve výši uvedené v ceníku, který je přílohou č. 2 těchto Podmínek. V případě Zprostředkování náleží Terapeutovi Cena pro klienta po započtení Ceny, kdy výsledný rozdíl odpovídá výši Odměny (podrobněji uvedeno dále v tomto odstavci). V případě Subdodávek náleží Terapeutovi přímo Odměna. Terapeut bere na vědomí, že Odměna dle přílohy č. 2 Podmínek se vztahuje na každého Klienta zvlášť (tj. Odměna za 1., 2. 3. atd. Sezení se vztahuje na každého Klienta zvlášť). Společnost je oprávněna změnit cenu placenou Klienty za Sezení jednostranně, kdy platí, že v případě změny ceny placené Klienty za Sezení zůstane poměr mezi Odměnou a cenou placenou Klienty zachován. Společnost informuje Terapeuty o změně cen placených Klienty alespoň jeden měsíc předem.
      2. Na rozdíl od výše uvedeného platí, že v případě, že Klient zaplatí Uskutečněné Sezení předplacenými konzultacemi v rámci svého aktivního Předplatného, má Klient nárok na poskytnutí Sezení za stejnou Cenu pro klienta, která platila v době zahájení tohoto aktuálního Předplatného. Odměna Terapeuta za taková předplacená Uskutečněná Sezení po dobu trvání Klientova Předplatného tak bude rovněž odpovídat Odměně v době zahájení aktuálního Předplatného bez ohledu na aktuální sazbu podle ceníku v příloze č. 2 nebo na skutečnost, že Terapeut je již oprávněn nabízet vyšší kategorii individuální Konzultace (viz odst. 4.5. těchto Podmínek).
      3. Terapeut nemá nárok na Odměnu za první Uskutečněné Sezení s konkrétním Klientem, pokud Klient nebyl s kvalitou poskytnutých služeb Konzultace spokojen, svou nespokojenost oznámil Společnosti a Společnost jeho výhrady dle svého uvážení uznala. To neplatí, pokud se však nespokojenost týkala Služeb zajišťovaných Společností, kdy Odměnu Terapeutovi uhradí Společnost. V případě dalších Sezení s konkrétním Klientem už nárok Terapeuta na Odměnu podle tohoto odstavce nezaniká.     
      4. V případě Zprostředkování má Společnost nárok na Cenu za poskytování jejích Služeb a zprostředkování Smluv o konzultačních službách. Výše Ceny představuje rozdíl mezi cenou za Sezení a Odměnou, jak vyplývá z ceníku, který je přílohou č. 2 těchto podmínek a vypočítá se dle uplatňovaného tarifu na základě počtu a druhu Uskutečněných Konzultací. Nárok na uhrazení Ceny vzniká Společnosti okamžikem proběhnutí Uskutečněného Sezení. 
      5. Společnost na Platformě zajistí vhodnou platební metodu prostřednictvím platební brány, kdy Terapeut pověřuje Společnost, aby pro něj přijala platby Klientů za Smlouvy konzultačních službách uzavřené v režimu Zprostředkování na bankovní účet Společnosti.
      6. Společnost zašle Terapeutovi přehled Uskutečněných Sezení a výši Odměny vždy do 10. dne měsíce následujícího po měsíci, kdy byla Uskutečněná Sezení realizována. 
      7. Odměna bude Terapeutovi převedena na bankovní účet Terapeuta vždy do 15. dne následujícího měsíce, za který Terapeutovi Odměna náleží, kdy Společnost v případě Zprostředkování jednostranně započte Cenu oproti hrazené Odměně. Částka, která v případě Zprostředkování přijde Terapeutovi na účet, bude tedy Odměna snížená o Cenu, kterou je Terapeut povinen uhradit Společnosti.
      8. Při určení a výpočtu Ceny jsou rozhodující údaje zachycené v evidenci Platformy.
      9. Terapeut uzavřením Smlouvy zmocňuje Společnost k vystavování daňových dokladů (včetně opravných a zálohových), resp. obchodních faktur na Sezení jménem a na účet Terapeuta s tím, že Společnost poskytne Terapeutovi kopii takových faktur. Terapeut je povinen sdělit Společnosti veškeré nezbytné informace ke správnému vystavení daňových dokladů a ověřovat jejich správnost podle příslušných právních předpisů. Společnost neodpovídá za plnění povinností Terapeuta vůči příslušným orgánům finanční správy, zejména ve vztahu k dani z přidané hodnoty. 
      10. V případě, kdy je Společnost v prodlení s úhradou jakékoliv částky vůči Terapeutovi, má Terapeut nárok na úhradu zákonných úroků z prodlení.

 

9. Jaké jsou podmínky Smlouvy o konzultačních službách?

      1. Podmínky Smlouvy o konzultačních službách se řídí obchodními podmínkami uveřejněnými na www.hedepy.cz/obchodni-podminky/, které není Terapeut oprávněn měnit ani individuálně upravovat pro konkrétní Klienty.
      2. Stížnosti a případné odstoupení od Smlouvy o konzultačních službách Klientem řeší primárně Společnost, kterou Klient za účelem řešení dané věci kontaktuje. Společnost tyto nároky Klienta posoudí dle vlastního uvážení i s ohledem na dlouhodobou spolupráci s Terapeutem a její kvalitu.

 

10. Jak dlouho Smlouva trvá a jak je možné ji ukončit?

      1. Smlouva je sjednána na dobu neurčitou. 
      2. Smluvní strany se dohodly na zkušební době v délce 3 měsíců od uzavření Smlouvy („Zkušební doba“). Během Zkušební doby zasílá Společnost Klientům Terapeuta po každém Uskutečněném Sezení formulář k poskytnutí zpětní vazby a Společnost vyhodnocuje výsledky a to, zda Terapeut splňuje kritéria Společnosti (popsaná zde). Pokud Terapeut tato kritéria nesplní, informuje o tom Společnost Terapeuta a Společnost je oprávněna vypovědět Smlouvu bez výpovědní doby, kdy je Smlouva ukončena okamžikem doručení výpovědi Terapeutovi.
      3. Kterákoli ze Smluvních stran může Smlouvu vypovědět písemnou výpovědí adresovanou druhé Smluvní straně na adresu uvedenou ve Smlouvě (včetně elektronické formy). Výpovědní doba je 14 dní a počíná běžet prvním pracovním dnem následujícím po dni, kdy byla písemná výpověď doručena druhé Smluvní straně. 
      4. V případě výpovědi Společnost bezodkladně, nejpozději do skončení výpovědní doby, skryje Profil Terapeuta před novými Klienty. Terapeut je povinen zajistit svým pravidelným Klientům návaznou péči prostřednictvím Platformy ještě po dobu nejdéle 2 měsíců, pokud ji Klient bude požadovat, pro tato Sezení se použijí tyto Podmínky přiměřeně. Pokud bude Terapeut poskytovat návaznou péči většímu počtu Klientů, Smluvní strany se mohou dohodnout na tom, že Účet Terapeuta bude na Platformě aktivní po delší dobu, v takovém případě ale není Terapeut po tuto dobu oprávněn přijímat nové Klienty. Po skončení doby 2 měsíců již není Terapeut povinen poskytovat Klientům navazující péči prostřednictvím Platformy, zavazuje se však ukončení provést způsobem s ohledem na zájmy a stav Klient a případně doporučit další postup.  
      5. V případě porušení Podmínek a Smlouvy jsou Smluvní strany oprávněny písemně vypovědět, a to s 5denní výpovědní dobou, která počíná běžet prvním dnem následujícím po doručení výpovědi druhé Smluvní straně. Běh výpovědní doby nemá vliv na oprávnění Společnosti zablokovat Účet nebo skrýt Profil Terapeuta.  
      6. Společnost dále může odstoupit od Smlouvy, zrušit Účet Terapeuta, a tedy ukončit poskytování Služeb terapeutovi tehdy, když Terapeut poruší svou povinnost uvedenou ve Smlouvě nebo Podmínkách. Společnost je rovněž oprávněna odstoupit od Smlouvy, pokud Klienti opakovaně nahlásí Terapeuta nebo jeho Profil pro porušení Podmínek anebo pokud si Klienti na Terapeuta opakovaně stěžují. Smluvní strany nemohou od Smlouvy odstoupit ohledně plnění, která si již vzájemně poskytly. 
      7. Terapeut může odstoupit od Smlouvy v případě, kdy je Společnost v prodlení se zaplacením jakékoliv částky vůči Terapeutovi po dobu delší než 60 dnů.
      8. Společnost je v případě porušení Smlouvy ze strany Terapeuta oprávněna k jednostrannému započtení všech pohledávek za Terapeutem a výši těchto pohledávek si strhnout z prostředků spravovaných pro Terapeuta podle Smlouvy. 

 

11. Jaké další práva a povinnosti má Terapeut? A co se děje, pokud své povinnosti poruší?

11.1 Terapeut má právo Klienta odmítnout, pokud má za to, že není v jeho schopnostech mu co nejlépe pomoci. V takovém případě má povinnost o tom informovat Společnost i Klienta a nabídnout Klientovi adekvátní řešení v podobě předání jinému terapeutovi poskytujícímu své služby na Platformě nebo jiné vhodné organizaci.

11.2 Terapeut se dále zavazuje:

a) poskytovat Sezení a služby Konzultace výlučně osobně, na náležité odborné a profesionální úrovni a v souladu se všemi platnými právními předpisy, vyhláškami, Kodexem a morálními a etickými standardy;

b) zúčastnit se alespoň jednoho webináře ročně organizovaného Společností (termíny webináře bude Společnost vyhlašovat průběžně) a zúčastnit se jednoho hodnotícího pohovoru se Společností (Společnost informuje Terapeuta o termínu hodnotícího pohovoru dostatečně dopředu; tento pohovor se může uskutečnit jednou čtvrtletně anebo i častěji, pokud je to třeba);

c) zajistit si veškeré technické vybavení nezbytné pro řádný a nerušený průběh Sezení včetně internetového připojení na své náklady;

d) dodržovat veškeré aplikovatelné právní předpisy týkající se Konzultací a podnikání Terapeuta;

e) hradit daně včas a dodržovat veškeré povinnosti plynoucí z daňových, účetních a jiných právních předpisů, zejména včas a správně podávat daňová přiznání; Společnost tímto informuje Terapeuta o tom, že Terapeut může být povinen hradit DPH v systému „reverse charge“ dle platných právních předpisů;

f) získat VIES kód a zaslat jej Společnosti a informovat Společnost o tom, zda Terapeut je či není plátcem DPH a informovat Společnost bezodkladně o případných změnách;

g) splnit informační povinnost v případě, že se Terapeut dozví o tom, že byl spáchán trestný čin anebo že by trestný čin mohl být spáchán, pokud tento trestný čin podléhá oznamovací povinnosti dle aplikovatelných právních předpisů upravujících trestní právo;

h) pokud je Klient v nebezpečí, provést odpovídající kroky k zamezení nebo odvrácení takového nebezpečí a informovat příslušné autority nebo Klientův nouzový kontakt, to vše v souladu s platnými právními předpisy;

i) udržovat svoje údaje (zejména fakturační) aktuální a přesné a v případě, že dojde ke změně jeho údajů, oznámit tyto změny bez zbytečného odkladu Společnosti nebo změněné údaje aktualizovat ve svém Účtu. V případě nesplnění této povinnosti nese Terapeut odpovědnost za případnou újmu vzniklou Společnosti;

j) postupovat při užívání Platformy a poskytování služeb Konzultace v souladu s těmito Podmínkami, Etickým kodexem a dalšími právními předpisy, které se na poskytnutí Konzultace vztahují;

k) zveřejňovat pouze úplné a pravdivé informace o své osobě i Konzultacích, včetně Termínů Sezení;

l) chovat se v rámci plnění Smlouvy a rovněž ve svém vystupován, jednání a vyjadřování v soukromém životě, pokud je možné soukromé projevy Terapeuta propojit s Platformou nebo Společnosti, takovým způsobem, aby nebyla poškozena dobrá pověst Společnosti a postupovat dle svých nejlepších dovedností a v souladu s dobrými mravy;

m) nenahrávat ani jinak zaznamenávat průběh Sezení a jejich obsah, vyjma terapeutických poznámek vedených způsobem, který zajišťuje jejich soukromí; pokud se Smluvní strany nedohodnou jinak, a zachovávat mlčenlivost ohledně veškerých informací souvisejících s Klienty nebo Sezení. 

n) chránit práva duševního vlastnictví náležející Společnosti, jakož i práva třetích osob, která by mohla být plněním Smlouvy dotčena;

o) že nebude žádným způsobem Klienta nabádat k tomu, aby uzavřel Smlouvu o konzultačních službách nebo obdobnou smlouvu o poskytování služeb Konzultace přímo s Terapeutem. 

p) že nebude nabízet své online služby na jiných konkurenčních platformách výhodněji (tj. za nižší cenu nebo za jiných výhodnějších podmínek), než jsou nabízeny služby Konzultace na Platformě. Povolená tolerance je 100 Kč rozdíl v rámci ceny daného druhu Sezení, včetně prvního poskytnutí služby.

    1. Pokud Terapeut poruší povinnosti těchto Podmínek, pravidla stanovené Etickým kodexem nebo použitelné právní předpisy, nejen vůči Společnosti ale i vůči Klientům, ať úmyslně nebo neúmyslně, odpovídá Společnosti za škodu v celé výši a zavazuje se nahradit Společnosti veškeré náklady, které musela vynaložit k nápravě závadného stavu vzniklého v důsledku porušujícího jednání Terapeuta.
    2. Společnost je oprávněna vhodným způsobem kontrolovat dodržování předpisů (včetně právních předpisů o ochraně osobních údajů, a to především požadavků Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, a plnění Smlouvy, včetně poskytování Konzultací, a to, mimo jiné, získáváním zpětné vazby Klientů. Terapeut se zavazuje poskytovat nezbytnou součinnost v případě kontroly dle předchozí věty.

11.3 V případě porušení povinnosti:

    • podle čl. 11.2 písm. a), k), l)  a p) je Terapeut povinen zaplatit Společnosti smluvní pokutu ve výši 2.000 Kč za každý takový případ porušení;
    • podle čl. 11.2 písm. o) je Terapeut povinen zaplatit Společnosti smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč za každý takový případ porušení.
    • podle čl. 11.2 písm. m) a čl. 12.1. je Terapeut povinen zaplatit Společnosti smluvní pokutu ve výši 50 000 Kč za každý takový případ porušení

Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě 14 dnů od obdržení písemné výzvy k jejímu uhrazení. Uhrazením smluvní pokuty není vyloučen nárok Společnosti na náhradu škody v plné výši.

 

12. Co když na Platformě něco nefunguje?

  1. Potřebuje-li Terapeut kontaktovat Společnost za účelem servisní podpory, např. nahlášení chyby, dotazu nebo požadavku, může kontaktovat Společnost na podpora@hedepy.cz

 

13. Jak chráníme důvěrné informace a osobní údaje Klientů?

Důvěrné informace

  1. Smlouva a informace a podklady s ní související, včetně údajů o Klientech, Konzultacích a Sezeních, obchodní tajemství a také jakékoli školení, výukové lekce, materiály nebo interní standardy, metodiky či kodexy poskytnuté Společností Terapeutům („Důvěrné informace“), mají důvěrný charakter, aniž by tak musely být výslovně označeny a Terapeuti nejsou bez souhlasu Společnosti oprávněni zpřístupnit tyto Důvěrné informace v jakékoli podobě třetím osobám nebo je užít pro vlastní potřebu mimo Platformu, s výjimkou případů, kdy je zpřístupnění těchto informací vyžadováno právními předpisy nebo příslušnými orgány na základě právních předpisů nebo jedná-li se o informace, které jsou již veřejně přístupné.
  2. Shora uvedeným závazkem není dotčeno oprávnění Smluvních stran zpřístupnit informace týkající se Smlouvy a veškeré další informace a podklady s ní související svým odborným poradcům, svým zaměstnancům či dalším smluvním partnerům, pokud takové osoby zavážou povinností mlčenlivosti nejméně ve stejném rozsahu, který vyplývá z těchto Podmínek. Za porušení povinnosti mlčenlivosti se dále nepovažuje, pokud ke zpřístupnění informací dostane Smluvní strana souhlas druhé Smluvní strany nebo zpřístupnění plyne z Podmínek anebo pokud má Terapeut oznamovací povinnost dle platných právních předpisů (zejména dle trestního zákoníku).
  3. Povinnost zachovávat důvěrnost výše uvedených Důvěrných informací a zákaz použít Důvěrné informace pro vlastní potřebu mimo Platformu trvá i po skončení účinnosti Smlouvy. 
    • Osobní údaje Klientů
  4. Terapeut je povinen zpracovávat osobní údaje Klientů v souladu s platnými právními předpisy, kdy si Smluvní strany pro případ pochybností potvrzují, že jsou samostatnými správci osobních údajů a neexistuje mezi nimi zpracovatelský vztah.
  5. Terapeut se dále zavazuje informovat Klienty o tom, jaké jejich osobní údaje zpracovává a splnit informační povinnost vůči Klientům dle předpisů upravujícím ochranu osobních údajů.
  6. Žádosti Klientů jako subjektů údajů v oblasti ochrany osobních údajů bude řešit Společnost a Terapeut se zavazuje (i) informovat ji o obdržení žádosti Klienta nejpozději do 72 hodin od obdržení; (ii) poskytnout veškerou součinnost Společnosti za účelem přípravy včasné a komplexní odpovědi Klientovi; (iii) poskytnout veškerou součinnost s případným výkonem práva na přenos s tím, že současně zajistí ochranu přenášeným údajům a zajistí jejich nezpřístupnění třetím osobám včetně Společnosti během výkonu práva.
  7. Terapeut se zavazuje, informovat Společnost o (i) případném úniku osobních údajů Klientů; (ii) stížnosti od Klienta jako subjektu údajů, kterou obdržel prostřednictvím Úřadu pro ochranu osobních údajů anebo jiného dozorového úřadu, a která může mít vliv na profesionalitu a/nebo odbornost zpracovávání osobních údajů, (iii) oznámení Úřadu pro ochranu osobních údajů o zahájení kontroly a/nebo prověřování správnosti nakládání s osobními údaji, a to vše nejpozději do 48 hodin od zjištění.

 

14. Jak je to s duševním vlastnictvím Společnosti i Terapeuta?

    1. Společnost je výlučným a neomezeným vykonavatelem veškerých majetkových a v nejširším možném a zákonem dovoleném rozsahu i osobnostních práv k Platformě jako autorskému dílu ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů („Autorský zákon“).
    2. Společnost uzavřením Smlouvy uděluje Terapeutovi omezené právo Platformu užít v rozsahu dle funkcionalit, které jsou Terapeutovi umožněny v rámci Účtu („Licence“). Licence podle této Smlouvy je nevýhradní. Licence se uděluje na dobu trvání Smlouvy. Licence je územně neomezena. V rámci Licence není Terapeut oprávněn poskytnout část oprávnění tvořící Licenci (udělit podlicenci) třetí osobě ani Licenci postoupit třetí osobě bez souhlasu Společnosti. Licenční poplatek za udělení Licence je součástí Odměny.
    3. Veškerá práva Společnosti (jak majetková, tak osobnostní, u nichž to zákon dovoluje) k Platformě zůstávají zachována Společnosti. 
    4. Terapeut uděluje tímto Společnosti nevýhradní licenci k neomezenému užívání děl, tj. zejména názvů, log, sloganů, grafických děl a fotografií, které jsou součástí jím zveřejněného obsahu na Platformě. Toto oprávnění je udělováno bez územního a časového omezení a bezúplatně. 
    5. Smluvní strany jsou oprávněny na svých webových stránkách uvést druhou Smluvní stranu jako referenci. Pokud si za tímto účelem předají loga či jiná díla, jsou oprávněny je užít za účelem jejich připojení k referenci, a to podle pokynů té které Smluvní strany nebo podle obvyklého užití pro splnění účelu reference. Terapeut není bez souhlasu Společnosti oprávněn převzít nebo zveřejnit reference získané od Klientů.  
    6. Společnost je oprávněna v rámci propagace svých Služeb a Platformy užít informace o službách Konzultace a Terapeutovi, včetně jména Terapeuta a jeho specializaci, a to jak offline, tak online způsobem, včetně e-mailového marketingu anebo PPC reklamy a podobných druhů online propagace. Způsob propagace Služeb, Platformy i Terapeuta v rámci Platformy i na jiných webových stránkách je na rozhodnutí Společnosti. 
    7. Společnost tímto informuje Terapeuta, že data a obsah Terapeuta zveřejněný na Platformě po dobu trvání Smlouvy není Společností po skončení Smlouvy jinak ukládán.

 

15. Kdo nese jakou odpovědnost?

    1. Společnost nenese jakoukoliv odpovědnost za řádné poskytnutí Sezení a služeb Konzultace Klientovi. Za jakoukoliv újmu způsobenou radou či informací v rámci Sezení a služeb Konzultace či v důsledku dodání odpovídá v celém rozsahu Terapeut. 
    2. Společnost nenese odpovědnost za případnou újmu způsobenou zneužitím Platformy, Účtu nebo Profilu Terapeuta a to z jakéhokoliv důvodu (zejména z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či Terapeuta, výpadku elektrické energie či konektivity). Společnost také nenese odpovědnost za jakoukoliv újmu (včetně ušlého zisku), která by vznikla v důsledku užívání Platformy, Účtu nebo Profilu Terapeuta nebo z důvodu omezení či přerušení jejich dostupnosti, dále Společnost nenese odpovědnost za přerušení poskytování Služeb, pokud je toto způsobeno třetími osobami nebo vyšší mocí (například kybernetický útok, dlouhodobý výpadek dodávky elektřiny nebo telekomunikačního spojení, nesprávný servis prostřednictvím servisních společností) nebo Terapeutem (například nesprávná manipulace s Platformou, Účtem nebo Profilem Terapeuta, nezajištění internetového připojení, vada na zařízení, vada na hardwaru, na prvcích a technologiích třetích stran, apod.) popř. z důvodu, že provoz Platformy, Účtu nebo Profilu Terapeuta bude ukončen. Pro tyto případy se Terapeut vzdává práva na náhradu újmy. 
    3. Společnost naopak odpovídá Terapeutovi za škodu způsobenou hrubým nebo úmyslným porušením Smlouvy, nejvýše však do výše již obdržené Odměny za poskytnuté Služby. Ušlý zisk se nenahrazuje v žádných případech.  
    4. Terapeut nese odpovědnost za poskytnutí Sezení, a pokud není schopen poskytnout Klientovi Konzultaci řádně a v dohodnutém Termínu Sezení, odpovídá za vzniklé následky.

 

16. Mechanismus „notice and action“ (nahlášení a akce)

    1. Pokud má Terapeut za to, že nějaký obsah zveřejněný na Platformě porušuje platné právní předpisy, může to Společnosti nahlásit e-mailem. Může také využít formulář, který je přílohou č. 4 Podmínek. Jakmile Společnost nahlášení obdrží, potvrdí přijetí nahlášení Terapeutovi e-mailem. Společnost rovněž bez zbytečného odkladu informuje Terapeuta o jejím rozhodnutí ohledně nahlášení obsahu a poskytne Terapeutovi informace o tom, jakým způsobem se proti takovému rozhodnutí může bránit.
    2. Terapeut bere na vědomí, že pokud nepřiloží anebo nezahrne nějaké z informací vyžadované formulářem pro nahlášení obsahu v příloze č. 4 Podmínek, nahlášení nemusí být Společností zprocesováno z důvodu chybějících informací.
    3. Společnost vyřídí veškerá nahlášení, která obsahují nezbytné informace, včas, pečlivě, nestranně a objektivně. Společnost pro vyhodnocování nahlášení nevyužívá automatizované nástroje. 

 

17. Závěrečná ustanovení

    1. Terapeut bere na vědomí, že Společnost zpracovává jeho osobní údaje za účelem poskytování Služeb v souladu s právními předpisy týkajícími se zpracování a ochrany osobních údajů a to zejména, nikoli však výlučně, nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (GDPR), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění a jakýmkoli soudním či správním výkladem právních předpisů týkajících se zpracování a ochrany osobních údajů, jakékoliv pokyny, kodexy chování nebo schválené mechanismy pro vydávání osvědčení vydané ze strany Úřadu pro ochranu osobních údajů. Podrobnosti ohledně zpracování osobních údajů Terapeutů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů zveřejněných na Platformě.
    2. Pokud Terapeut potřebuje přístup k údajům, které poskytl Společnosti on nebo Klienti, může požádat Společnost, aby mu tyto informace poskytla. Pokud tomu nebrání žádné zákonné nebo smluvní překážky, Společnost tyto informace Terapeutovi sdělí. 
    3. Společnost je oprávněna jednostranně změnit a doplnit tyto Podmínky, přičemž o změnách alespoň 15 dní předem informuje Terapeuta e-mailem. V případě, kdy Terapeut se změnou podmínek nesouhlasí, oznámí to Společnosti e-mailem a má právo na ukončení Smlouvy ke dni změny Podmínek. Pokud Terapeut nevyjádří svůj nesouhlas, platí, že se změnou Podmínek souhlasí.
    4. Jakékoli spory související se Službami nebo Smlouvou budou řešeny výhradně podle českého práva a budou řešeny příslušnými soudy České republiky podle sídla Společnosti.
    5. Bude-li některé ustanovení Podmínek prohlášeno za neplatné nebo neúčinné, jsou ostatní ustanovení Smlouvy a Podmínek nadále platná a účinná, lze-li je oddělit. Namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení Podmínek nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému nebo neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
    6. Společnost je oprávněna postoupit práva a povinnosti ze Smlouvy na třetí osobu, s čímž Terapeut souhlasí.
    7. Za písemnou formu bude považována výměna e-mailových či jiných elektronických zpráv, ledaže je v těchto Podmínkách či Smlouvě sjednáno jinak.
    8. Pro vyloučení pochybností Smluvní strany výslovně potvrzují, že jsou podnikateli, uzavírají Smlouvu při svém podnikání.
    9. Smluvní strany tímto na sebe přebírají nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 odstavec 2 Občanského zákoníku.
    10. Smluvní strany vylučují aplikaci ustanovení § 557 Občanského zákoníku, což znamená, že neplatí, že se použije význam slova nebo pojmu k tíži toho, kdo jej použil jako první.

V Praze dne 01.01.2023

 

Příloha č. 1 Podmínek

DRUHY KONZULTACÍ

 

Individuální A (50 min)

Individuální B (50 min)

Individuální C (50 min)

Teen terapie (50 min)

Okamžitá terapie (50 min)

Párová (90 min) pro tarif A a B

Párová (90 min) pro tarif C

Příloha č. 2 Podmínek

CENÍK KONZULTACÍ 

Individuální A (50 min)
Cena pro klienta990,00 Kč
Odměna za 1. sezení455,00 Kč
Odměna za 2. sezení a další693,00 Kč
Individuální B (50 min)
Cena pro klienta790,00 Kč
Odměna za 1. sezení434,00 Kč
Odměna za 2. sezení a další482,00 Kč
Individuální C (50 min)
Cena pro klienta1290,00 Kč
Odměna za 1. sezení606,00 Kč
Odměna za 2. sezení903,00 Kč
Teen terapie (50 min)
Cena pro klientaAd) Individuální A/ B/ C/
Odměna za sezeníAd) Individuální A/ B/ C/
Okamžitá terapie
Cena pro klienta1490,00 Kč
Odměna za sezení745,00 Kč
Párová (90 min) pro tarif A a B
Cena pro klienta1390,00 Kč
Odměna za 1. sezení681,00 Kč
Odměna za 2. sezení a další945,00 Kč
Párová (90 min) pro tarif C
Cena pro klienta1490,00 Kč
Odměna za 1. sezení730,00 Kč
Odměna za 2. sezení a další1013,00 Kč

Příloha č. 3 Podmínek

POŽADAVKY NA TERAPEUTY

 

Kritéria pro Terapeuty poskytující služby Konzultace v oblasti psychoterapie

    • Psychoterapeuti s dokončeným výcvikem splňujícím kritéria profesních organizací (ČAP,ČPtS, EAP).
    • Psychoterapeuti ve výcviku, kteří jsou zaštítěni odborným garantem svého výcviku nebo supervizorem, který s terapeuty strávil minimálně 5 sezení. 
  • Psychoterapeuti, kteří jsou členy profesních organizací (ČAP, ČPtS, EAP)

 

Kritéria pro Terapeuty poskytující služby Konzultace v oblasti koučinku

  • Dokončený koučovací výcvik trvající minimálně 100 hodin
  • Prokázané kontinuální vzdělávání – seznam absolvovaných vzdělávacích aktivit za poslední 3 roky – seznam, certifikáty – zaměření na osobní rozvoj kouče, odbornost, konference, workshopy, studium, výcviky
  • Vysokoškolské vzdělání – psychologie, andragogika, pedagogika, sociální práce nebo +(také) akreditaci profesní asociace (ICF, EMCC..)
  • Minimálně 250 odkoučovaných hodin/5 let
  • Absolvovaný zkušební koučovací rozhovor se zkušeným koučem
  • Terapeutický výcvik 

 

Kritéria pro Terapeuty poskytující služby Konzultace v anglickém jazyce

  • Kromě výše zmíněných kritérií pro to být terapeutem na Hedepy je nutné projít přijímacím pohovorem s terapeutem, který je rodilý mluvčí v angličtině a posoudí jazykovou vybavenost daného terapeuta pro anglická sezení

 

Kritéria pro Terapeuty poskytující služby v kategorii Individual B

  • Psychoterapeuti ve výcviku, kteří jsou zaštítěni odborným garantem svého výcviku nebo supervizorem
  • Frekventanti, kteří mají dokončené alespoň 2 ročníky terapeutického výcviku
  • Cena v soukromé praxi minimálně ve stejné částce jako výše ceny tarifu B

Kritéria pro Terapeuty poskytující služby v kategorii Individual C

  • Dokončený terapeutický výcvik
  • Cena v soukromé praxi minimálně ve stejné částce jako výše ceny tarifu C

 

 

Příloha č. 4 Podmínek

FORMULÁŘ PRO OZNÁMENÍ NEZÁKONNÉHO OBSAHU

 

Název, sídlo a IČO / jméno a příjmení:

Kontaktní údaje (e-mail):

Vysvětlení, proč považujete daný obsah za nezákonný:

Jednoznačný údaj o přesném elektronickém umístění nezákonného obsahu (URL adresa a, pokud možno, další informace umožňující identifikaci nezákonného obsahu):

 

Odesláním tohoto oznámení prohlašuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení obsažené v tomto oznámení jsou přesné a úplné.