Zjistěte, jak klienti všech velikostí využívají naši platformu k podpoře svých lidí, zvýšení retence a budování silnějších firem.
Ataccama se v dubnu 2021 rozhodla zavést benefity zaměřené na duševní zdraví, a to především v reakci na náročné období pandemie Covid-19. Cílem bylo ulevit zaměstnancům v obtížných životních situacích a poskytnout jim potřebnou psychickou podporu. Zároveň chtěla firma držet krok s trendem v IT sektoru, kde se péče o duševní zdraví stávala stále důležitějším benefitem pro udržení konkurenceschopnosti.
V Monterail, technologické společnosti fungující v režimu „remote-first“, si vedení uvědomilo, že duševní pohoda zaměstnanců je stejně důležitá jako jejich technická dokonalost – a to především v důsledku pandemie Covid-19 a dalších globálních výzev. K řešení rostoucího stresu a nejistoty se Monterail spojil s platformou Hedepy for Business. To, co na konci roku 2020 začalo jako zkušební projekt, se od té doby rozvinulo v jeden ze základních kamenů firemní benefitní strategie, která podporuje zdravější a otevřenější pracovní kulturu.
Přečíst celý příběhV dynamickém světě digitálních a kreativních odvětví sahá pohoda zaměstnanců daleko za fyzické benefity, jako jsou permanentky do posilovny nebo čerstvé ovoce v kanceláři. Pro inStreamly, společnost postavenou na inovacích a spolupráci, se stalo jasné, že skutečná péče o zaměstnance znamená přistupovat k duševnímu zdraví stejně vážně jako k profesnímu růstu. S vědomím, že stres, úzkost a vyhoření mohou ovlivnit jak individuální výkon, tak týmovou kulturu, navázala společnost inStreamly partnerství s Hedepy for Business. Tím, že svým zaměstnancům nabídla neomezený, plně anonymní přístup k sezením, vyslala silný vzkaz: je v pořádku nebýt v pořádku.
Přečíst celý příběh